Dag 23 Watkins Glen

27 juli 2015 - Watkins Glen, New York, Verenigde Staten

Vanmorgen naar Corning Glass Museum geweest, daar maken ze al heel lang glas en tegenwoordig ook de schermen voor de iphone. In februari was het nieuwe museum geopend met een overzicht van eeuwen glas en moderne kunst. Veel demonstraties en een giga winkel erbij. Het centrum van Corning was onverwachts leuk, sfeervol en gezellig, dus een prima lunchplek. Daarna naar een vliegtuigmuseum, dat helaas niet open was voor toeristen omdat er een congres was. Maar niet getreurd, in de buurt was nog een zweefvliegtuigveld waar een wedstrijd gaande was, dus hup,weer in de camper. Volgens A waren alle zwevers ergens ver weg een parcours aan het afleggen, dus was er eigelijk niks te zien, behalve het museum. De meisjes haken dan snel af, en misschien hebben ze gelijk. Terug naar Watkins Glen, een ijsje gegeten en een klein rondje dorp, maar snel hadden we t al weer gezien, en om 17u waren we terug op de camping. Jongens weer midgetgolven, wij om de beurt op de ipad. Vervolgens koken de maiskolven droog, want als ik de ipad loslaat, kom ik er niet meer op. Lekkere bbq en ravioli-toamtensaus-boontjes-broccoli gegeten, appeltaart toe. Nog even zwemmen en dan weer rustig slapen, tot de nachttrein, die heel lang is en erg veel toetert weer langs komt.