Dag 25 New York - Boston

29 juli 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

A was al erg vroeg wakker, het was dan ook een echte stads-nacht met bijbehorende geluiden en de hitte van overdag bleef een soort van hangen, maw het koelde niet af. Voor ontbijt de crackers, eieren en Nutella gegeten, de rest hebben we aan andere zwitserse campeurs gedoneerd. Koffers pakken is lastiger dan uitpakken, maar met de wastas extra tov de heenreis is alles erin gegaan. De weg vinden van de camping naar Linden viel vet tegen, oprit afgesloten, afrit niet aanwezig en dat met 3 snelwegen over/naast elkaar en allemaal 8 baans leverde beetje ruzie en hoofdpijn op, maar uiteindelijk hebben we voor 11u de camper probleemloos ingeleverd met 3336km meer op de teller, en stonden we om 12.30u op Penn Station, Manhattan. Relaxed geluncht en om 2u de trein naar Boston waar we 4,5u in hebben gezeten, met matig wifi. Vooral het stuk noordelijk boven Longisland naar Newport langs de kust was mooi. In Boston de taxi naar ons hotel genomen. Dat is best een kadootje, we zitten in de haven tussen alle dure jachten, eigelijk in het oude havenkantoor in een ruime suite. Lopend naar Quincy Market, en gegeten bij Durkin Park op aanraden van de naaktcampingeigenaar. De sfeer is uniek, de bediening soort van laks maar vriendelijk en de seafoodplatter met kreeft was super. O trok t bijna niet meer, dus bijtijds onze tanden gepoetst. Nadat we er allemaal bijna genoeg van hadden, is Boston een leuk toetje met alle gezelligheid en leuke winkels.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke snoek:
    30 juli 2015
    Fijn dat jullie nog een paar dagen uit kunnen rusten in Boston. Geniet ervan. Liefs voor allemaal !!! A en O.
  2. Yvonne:
    30 juli 2015
    Ja boston is een heerlijke stad! Beetje relax amerikaanse studenten stad! Heerlijk bij de haven top plekje.
    Nou hier gaat t zonnetje ook weer schijnen, kids ook zo weer thuis. Anders zo stil hier. Maar wel lekker spannend boek helemaal uit kunnen lezen. Verder alles top met t knietje. Liefs vonnie