Dag 26 Boston

30 juli 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Ondanks de aircoherrie hebben we met z'n 6en in één kamer bijna allemaal prima geslapen, alleen ik niet. Ollie wilde bij ons in bed en niet nog eens op een uitklapbank, maar ik ben dus al snel naar A2's bedbank verhuisd. Ik had t gevoel dat ik de halve nacht in een rollercoaster zat, A2 slaapt enorm beweeglijk en neemt altijd de lakens mee bij t omdraaien. Dat ga ik vanavond anders regelen! We hebben op elkaar gewacht tot iedereen gedouched had ivm ontbijt, toen bleek dat er een buffet tegenover onze kamer stond en het de bedoeling was dat we dat in onze kamer opaten, maar met een tafel voor 4p was dat onhandig. Uiteindelijk heerlijk gegeten en om 10u op zoek naar hoe we de dag zouden gaan doorbrengen. Maar poeh, was was t al heet en vochtig, zeker 32g. We hebben de boot genomen, die langs verschillende eilanden voor de kust hier varen, waar je op en af kan stappen, dat bracht verkoeling. Eerst naar Spectacle Island, in zee gezwommen en geluncht. Toen de boot naar George Island waarop het Warren Fort staat. Daar nog een uurtje rond gelopen en de boot weer terug naar Boston genomen. Het was nog niet erg veel koeler maar intussen wel veel donkere wolken aan de hemel. We hebben op onze kamer een uurtje relaxed. En toen begon het te regenen, maar in de winkels was het koel en droog. Om19u bij Chart House met A afgesproken en heerlijk gegeten. A2 en O gingen poolen in de Captains Lounge nadat de bemanning van z'n luxe jacht klaar was en wij hebben er nog een kopje koffie gedronken. Regen bracht een beetje verkoeling, hopelijk morgen iets minder warm.

1. Anneke snoek:
    31 juli 2015
    Wat gezellig met z'n allen in een kamer! Ziet er best goed uit. Maar lekker slapen is het belangrijkste. Nog een paar dagen dan weer in je eigen bed, heerlijk !!! Foto's zijn erg leuk !! Geniet nog even van het lekkere weer. Om 11 uur was het hier nog 15gr. Vannacht komt er nachtvorst. Niet te geloven !!!! Kus A
  2. GJ:
    1 augustus 2015
    Leuk ! Heb zojuist al jullie avonturen gelezen . Daarmee vergeleken is mijn leven maar saai :-)) Hoewel....

Liefs van GJ uit La Croix Valmer
    ( met Mark en Madeleine Klep, Jouke en Iris Brada, Adriaan pijlman & Jet, Cecile en Ottelie Voogd, Martin en Charlotte Punter, Carel en Carla Begeer , Roelant en Babette de Waard etc etc etc )