Dag 28 Boston-IJsland-Amsterdam

1 augustus 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Om de dag niet met hangen te vullen, hebben we de boot om 11.30u naar Salem genomen, een plaats 35km noordelijk van Boston. Na een 3 kwartier pittig doorvaren op een catamaran in de volle zon met de wind als koeling kwamen we aan. Salem is bekend van de heksen veroordelingen, in de 17e eeuw, waar de hele plaats dan ook om draait. Er is een Heritage Trail, dmv een rode lijn aangegeven door de plaats, dus die hebben we gevolgd. Onderweg geluncht, eerst buiten, maar het begon toch te hozen, toen verder binnen gegeten. Afgewacht tot het weer droog was, en toen de rest van de wandeling afgemaakt. Het was erg snel weer heet, musea waren duur en we hadden meer zin in zwemmen. Maar op weg naar het strand bleek dat te ver lopen, dus waren we vroeg bij de boot terug. Om 5u koffers opgehaald bij ons hotel en in een taxi Voyager gepropt, naar de luchthaven, die heel dichtbij Boston is. Kids hebben bij de Burger King gegeten en A, E en ik bij de wijnproefbar met een plank kaas/ham/zalm. Erg lekker en niet te veel! Nu bij de gate aan het wachten tot we kunnen aan boord mogen, wij zijn klaar om naar huis te gaan, maar ik zou wel graag de zon meenemen.

1. Anneke snoek:
    2 augustus 2015
    De zon breng je zeker mee. Morgen tropisch warm en de rest van de week blijft het mooi. Leuke foto's heb je gemaakt. Iedereen staat er geweldig op.