Dag 24 Jersey City- New York

28 juli 2015 - Jersey City, New Jersey, Verenigde Staten

Laatste hele dag camperen, 185 mijl naar Liberty Harbor RV Park, New Jersey. Even zoeken naar de snelste weg, via Pensylvania volgens de kaart, maar die had ik niet gedownload op Navmii, dus wijst de routeplanner de route er om heen. Onderweg op de P geluncht met alle eetbare restanten, samen met giga truckers. Om een uur of 2 waren we in de haven, met uitzicht op de skyline van Manhattan. Het was hier vanmiddag zeker 35gr, dus hebben we de airco ff aangezet om af te koelen, en aan laten staan. We hebben de ferry naar Battery Park genomen en met veel moeite de metro naar 42nd st. De NY metro is wat ons betreft lastig te begrijpen. Bij Times Square een uurtje gehangen, er gebeurt daar zoveel en er lopen zoveel mensen, daar kan je wel uren doorbrengen. Maar we hadden ivm de NY restaurantweek een tafel geboekt bij Chez Jozephine (Baker), zogenaamd frans. Het was best lekker, leuk dat we buiten konden zitten, en wat waarderen we de echte franse keuken toch! Met de taxi terug naar de pier en met de ferry weer terug naar onze camper. Lijkt een beetje op camping midden in Las Vegas, een groot asfalt terrein, met hutje mutje campers,mkleine en mega grote door elkaar, gezellig is het totaal niet, maar uniek zo dichtbij NYC.

1. Anneke snoek:
    29 juli 2015
    We hebben gesmuld van de leuke en gezellige verhalen. Camper vakantie voorbij. Zijn de kids nu helemaal in voor kamperen met camper of tent? Gelukkig heb je nog een leuk tentje op de zolder liggen om te proberen. Een fijne dag, liefs A en O.
  2. Yvonne:
    29 juli 2015
    Halootjes!! Nou zie net dat de "angels" van victoria secret ook in new york time square waren, nog gezien??
    Hier alles heel erg goed, geen pijn meer moet officieel met krukken lopen maar kan t pijnloos zonder joepie. Toch nog maar wat rust nemen voor t beste resultaat. Jullie nog een paar heerlijke dagen xxx