Dag 15 Portland / Scarborough

19 juli 2015 - Portland, Maine, Verenigde Staten

Gisteravond konden we net op t nippertje de extra boot een uur eerder pakken. Dezelfde damesclub als in de shuttlebus heen zat op de boot, dus nu lekker mee gekletst. Net als mijn LCV-cluppie, zelfde lol, kenden elkaar van Highschool en gingen 1x per jaar een lang weekend ergens gezamenlijk naar toe, ondanks dat ze nu over heel USA verspreid wonen. Vandaag via de rondweg om Boston naar het noorden gereden, via Portmouth naar Portland in Maine. Daar boodschappen gedaan, bij de Dunkin Donut een lunchbroodje gehaald en naar de camping Wassamki Springs Campground, gelukkig hadden ze plek. Een ruim opgezet terrein aan een kunstmatig aangelegd meer waar P&O meteen in zijn gaan zwemmen. Ik had best graag naar Portland gewild, met de taxi, er was sail en volgens de boekjes best een aardige plaats, maar intussen was het al 15.30u. We hebben de was gedaan en toen begon het te regenen en onweren. Eindelijk dus een rustige hang-middag, beetje trage wifi, maar niemand die het echt erg vond. Steak eerst in de pan, maar dat kookte meer dan bakken. Sla en magnetron-groenten erbij en afbak-appeltaart met roomijs toe. Boekje lezen en naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne:
    20 juli 2015
    En mooie omgeving toch? Ik heb nog gewerkt in een lunchroom in vermont.
    2 maanden of zo. Prachtige omgeving alleen op die leeftijd is dat niet interressant. X
    Ik ga straks naar (dokter )circus knie!!
  2. Anneke snoek:
    20 juli 2015
    Een rustige dag is ook weleens lekker. Het is goed dat je een dagboek bijhoud anders is het niet meer aan elkaar te breien. Gezellig om te lezen. Wij zitten heerlijk op terras 22 gr en geen zon.. Aangenaam!! Veel plezier.