Dag 29 thuis komen

2 augustus 2015 - Santpoort-Noord, Nederland

De vluchten van Boston-IJsland en IJsland-Amsterdam verliepen goed alleen mijn stoel kon niet achteruit en mijn animatiescherm wilde helemaal niks, ook niet na een reset. Maar op een andere stoel heb ik een paar uur gedoezeld, want 4,5u vliegen is nou ook niet zo erg lang. In IJsland hadden we krap een uur overstappen over, dus alleen tijd voor een plaspauze en tandenpoetsen en daar zaten we al weer in de volgende vlucht. Het is een erg mooie luchthaven aan het worden met heel veel overstappende passagiers en ruimte voor allen, zelfs op de wc's. Met de 20min vertraging ivm wachten op overstap van 5 passagiers, kwamen we een half uur later dan gepland aan op Schiphol. Lotte haalde ons op met haar vaders auto, want de onze startte niet meer (te lang stil bestaan), maar moest rondrijden omdat de bagage lang op zich liet wachten, maar om half 3 ofzo waren we weer thuis, lekker weer met 22gr, en de feestweek net begonnen! Prima vakantie gehad, nu bijkomen.